דף הבית >> ארכיון סקירת שוק שבועית- מסחר במט"ח >> 2012 >> סקירות שוק הפורקס - ספטמבר >> yfx-forex weekly review-23.9.12
 
סקירת שבועית לפי תבניות הרמוניות -23.9.12- מסחר במט"ח
שלום לכולם,

להתחלה בשבוע שעבר ראינו את הדולר מתחזק מול רוב המטבעות כמו שצפינו בסקירה בשבוע שעבר, מי עקב אחרי הסקירה ביחד עם הלקוחות בשירות האיתותים במט"ח של YFX, לקח בממוצע כ 100 פיפס לפחות בסיכון נמוך.

תרחישי המסחר השבוע מתרכז בצמדי הקרוסים שנראים עם פוטנציאל מעולה!

נתחיל עם הEUR-AUD הצמד אישר את רמת התמכה באזור 1.2360-1.2400, בשילוב רמת פיבונצ'י של 61.8, אנו צופים  קניה לצמד עם יעד של 1.25 כ-100 פיפס.

צמדים נוספים בסקירה הם AUD-NZD עם תבנית פרפר בשילוב
תבנית הרמונית AB=CD כאשר זאת עיסקה מאוד פוטנציאלית לטווח הבינוני עם יעד של 700 פיפס.

צמד אחרון לשבוע הוא הEUR-GBP, הצמד ביסס רמת תמיכה באזור 79.80 וכרגע נתור לתזמן לצמד (השירות כבר נמצא בעיסקה) מרמת 80.00 עם יעד לאזור 81.00 כיעד ראשוני.

לסיכום, השבוע זה למקם פקודות ולשכח מהם.


שבוע מוצלח, גמר חתימה טובה לכולם ואל תפספסו את המהלך הגדול הבא, צפו כבר עכשיו בסקירת וודיאו>>

לפני הכל בצד ימין יש כפתור לייק- פייסבוק של החברה אם אהבת את הסקירה תעשה לנו לייק לעמוד שלנו, המון תודה.
 

 
אורן אופיר- מנהל צוות מסחר של שירות איתותים במט"ח לפי שיטות מסחר הרמוני במסחר במט"ח.

נ..ב.

הרשמה לשירות האיתותים חודש ראשון ב-50 ש"ח בלבד אפשר לעשות כבר עכשיו. לחץ כאן>>

או לפרטים נוספים על שירות האיתותים אפשר להשאיר פרטים בטופס שלמטה:

 


אין לראות באמור לעיל משום המלצה לביצוע פעולות ו/או ייעוץ השקעות ו/או שיווק השקעות ו/או ייעוץ מכל סוג שהוא. המידע המוצג הינו לידיעה בלבד ואינו מהווה תחליף לייעוץ המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם. כל העושה במידע הנ"ל שימוש כלשהו - עושה זאת על דעתו בלבד ועל אחריותו הבלעדית. החברה ו/או הכותבים מחזיקים ו/או עלולים להחזיק חלק מן הניירות המוזכרים לעיל. מסחר במט"ח ובשוקי ההון טומן סיכון רב עד לאיבוד סכום ההשקעה ואינו מתאים לכל אחד.
 


Go Back  Print  Send Page
             Share
רובוט נשר מסחר במט"ח

חזור למעלה            |            הוספה למועדפים            |           מפת האתר           |         יצירת קשר
 

           
תנאי שימוש
   © כל הזכויות שמורות לקבוצת יוזמה.